Internet- og WiFi support

Internet support

Kontaktoplysninger

Fejlmelding vedrørende Internet og WiFi

Telefon: +45 44 22 25 26
  • Hverdage: 17:00-21:00
  • Weekend: 10:00-14:00
  • Helligdage: Lukket

Foreningens kontor har åbent

Adresse: Bycentret 202, 5330 Munkebo

  • Tirsdag: 19:00-20:00
Telefon: +45 30 74 57 23
  • Hverdage: 15:30-17:00
  • Weekend: Lukket
  • Helligdage: Lukket

Inden du foretager Fejlmelding af din internetopkobling, kan du med fordel gennemgå nedenstående 5 punkter, som indeholder de typiske fejl.

De 5 punkter!

Inden du foretager Fejlmelding af din internetopkobling, kan du med fordel gennemgå nedenstående 5 punkter, som indeholder de typiske fejl.

  1. Kontroller at der er tv-signal.
  2. Kontroller at antennekabel mellem antennestikdåse og modem er tilsluttet og fastspændt.
  3. Sluk for alt, pc og eventuel router samt modem.
  4. Vent 1 minut, tænd for modem og vent 5 minutter, tænd for router og vent 5 minutter igen, tænd så pc’en.
  5. Hvis det ikke hjælper, prøv at tilslutte pc’en direkte til modemmet.

Support

Når din nye router tilsluttes første gang, skal den registreres til dig vha. dit NETID og dit kodeord som du har fået oplyst i dit velkomstbrev. Routeren vil under registreringen lave et midlertidigt trådløst net som hedder ”Registrering”.

Du kan oprette dine email-adresser via vores webinterface, som findes på adressen: https://selvbetjening.ant78.dk

Husk at du skal benytte dit Brugernavn og dit password, som er tilsendt dig i informationsbrevet.

Tjek din hastighed

Husk at fortage testen via en kablet forbindelse, for at få det mest retvisende resultat, og vær opmærksom på at den computer du foretager testen på, ikke er alt for gammel og har fået diverse system opdateringer. Med en ældre computer kan du risikere at den ikke kan måle den høje hastighed!

Tag testen her

Vores hastighed lige nu:

  • 500 Mbit/s download
  • 70 Mbit/s upload