TV-support
Kontaktoplysninger
Fejlmelding vedrørende TV
Kontakt Norlys på telefon +45 88 30 30 30
Inden du fejlmelder problemer med TV-signalet hos Norlys, skal du gennemgå følgende 6 punkter, som indeholder de typiske fejl:
Inden du fejlmelder problemer med TV-signalet hos Norlys, skal du gennemgå følgende 6 punkter, som indeholder de typiske fejl:
Inden du fejlmelder, kan du selv kontrollere følgende:
Installation af Digitale kanaler, DVB-C
Installation af Digitale kanaler, DVB-C
Der kan, på visse fjernsyn, være problemer med at få DVC tuneren til at installere de digitale kanaler.
Det er ikke alle fjernsyn der finder kanalerne automatisk, derfor kan det være nødvendigt at angive følgende manuelt under modtagemetoden KABEL:
Hvis du bruger et analogt fjernsyn eller bruger et fjernsyn med DVB-T modtager, men gerne vil modtage vores kanaler digitalt, skal du bruge en boks med DVB – C modtager.
Antennelaug 78 Øst har en Serviceaftale med Norlys på antenneanlægget. Serviceaftalen dækker fejlretning på Antennelaug 78 Øst ’s net frem til og med den første Radio -TV-stikdåse eller fordeler i boligen. Aftalen omfatter også vagtordning. Ved større nedbrud der berører flere medlemmer, vil Norlys påbegynde fejlretningen på vagten. Øvrige fejl rettes efter aftale med Norlys i normal arbejdstid.
Serviceaftalen dækker ikke følgende ydelser:
Fejlretning af nedenstående fejl faktureres direkte til kunden, der har rekvireret service, af Norlys.
Nyheder
Kontaktinformation
Munkebo Net
Bycentret 202,
5330 Munkebo
+45 30745723
info@munkebonet.dk
Kontorets åbningstid:
Tirsdag kl. 19:00 – 20:00
CVR.nummer: 18110601
Links
Medlemssupport / kundeservice