Serviceaftale

Til alle medlemmer.

Antennelaug 78 Øst har tegnet Serviceaftale med Stofa A/S på antenneanlægget

Du har følgende dækning af serviceaftalen.

Serviceaftalen dækker fejlretning på Antennelaug 78 Øst’s net frem til og med din første Radio -TV stikdåse eller fordeler i boligen. Aftalen omfatter også vagtordning. Hvis Stofa vagt modtager meddelelse om væsentlige fejl, der berører mere end 1 husstand, vil fejlen blive rettet på vagten. Såfremt fejlmeddelelsen kun berører 1 husstand, vil fejlretning blive udført i normal arbejdstid.

Service Radio TV Inden du fejlmelder til Stofa A/S, kan du kontrollere følgende selv.

1. Undersøg, om der er strøm til radio-/tv-apparatet.

2. Prøv at søge kanalerne ind igen.

3. Undersøg, om antennekablet og andre kabler er forbundet korrekt.

4. Prøv at slutte apparatet, som du har problemet med, direkte til den første radio-/tv-stikdåse eller fordeler.

5. Prøv med et andet antennekabel.

6. Spørg din nabo, om han har samme problem som dig med signalerne.

Fejlmelding af radio-/tv-signal skal ske til Stofa A/S på telefon 88 30 30 30

Åbningstider: Stofa, alle hverdage mandag – søndag kl. 8.00-22.00. Juleaften & Nytårsaften kl. 8.00-18.00. Fejlretning af nedenstående fejl faktureres direkte til kunden, der har rekvireret service, af Stofa A/S

Serviceaftalen dækker ikke følgende ydelser.

Opgravning, hvis Stofa vurderer, at din stikledning er defekt og skal udskiftes.

Fejl på dit antennekabel mellem første radio-/tv-dåse eller fordeler til dit radio/tv.

Fejl på din antenneforstærker eller dit eget antenne fordelingsnet i boligen.

Fejl på dine radio-/tv-apparater.

Fejl på internt installation i huset.

Fejlopsætning af eget udstyr.

 

Printervenlig version (PDF)

 

Ver. 280216

Top